user_mobilelogo
in seizoen 2017|2018 starten we met 'Workshops aan huis' en 'Leren aan huis'

Er is iets mis met uw pc, laptop, printer, scanner, iPhone, iPad, tablet, smartphone.

Of u heeft ergens hulp bij nodig.

Vaak zijn er (eenvoudige) vragen en probleempjes die zich niet zo goed laten vangen in een cursus of workshop.

  • Het gevoel hebben een duwtje in de rug nodig te hebben om verder te kunnen zoals bij het installeren van een nieuwe computer, tablet, smartphone, een nieuw programma of app, het downloaden van gegevens, of veiligstellen van bestanden.
  • Een persoonlijk contact op korte termijn te willen hebben i.p.v. te wachten op een (complete) cursus of workshop die pas over enige tijd wordt gegeven.

Wat deze voorbeelden al aangeven is dat een hulpvraag heel persoonlijk en divers kan zijn, niet persé erg omvangrijk.
Niet altijd ga je daarvoor naar een complete cursus/workshop, en toch wil je wel graag wat antwoorden en oplossingen!

Wat nu? Geen slapeloze nachten, maar …

U belt met 06 – 5756 8093 of u gaat op onze website naar Aanmeldformulieren in de groene menubalk en vult het 'Hulp aan Huis' formulier in.

Onze coördinator neemt dan contact met u op. Hij stelt u zo nodig aanvullende vragen in een voor u begrijpelijke taal en snelheid. Wanneer hij van mening is dat we u kunnen helpen, krijgt u een kostenschatting. En wanneer u daarmee akkoord gaat zorgt de coördinator ervoor dat uw ‘klus’ wordt opgepakt door één van onze vrijwilligers. Deze vrijwilliger belt u vervolgens op voor het maken van een afspraak.

Voor werkzaamheden die veel tijd gaan kosten zoals bijvoorbeeld een herinstallatie of voor het aanschaffen van een nieuw apparaat verwijzen wij u door naar een vertrouwd adres. Wij doen daarvoor desgewenst wel een inventarisatie en geven u een passend advies voor de volgende stap.